20 augusti 2009

20 Aug

Så, nu har jag bestämt mig. Det verkar vara Duathlon som gäller för mig. Varje gång jag ska köra ett lopp så händer något, det är helt enkelt inte meningen att jag ska köra triathlon.
Sen tycker jag faktikst inte simningen är så kul just nu, det efter Vansbro.

Så det som gäller framöver är cykling, MTB, löpning och NMT. Känns som om det räcker :-)
Ahh glömde en sak, jag ska även spela fotboll, korpen igen sörrni!

Nästa år tänkte jag köra ett par duathlon tävlingar, en svensk klassiker och ev långloppscupen i MTB. Funderar faktiskt på att köra en Ironman bara för att, en kul grejj liksom. Men man får se, jag hinner säker ändra mig igen. Och med all säkerhet blir du ju marathon och säkert en massa andra lopp.

Sen vill jag bara säga tack till alla underbara vänner för allt stöd! Ni är bäst!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar