27 oktober 2008

27 okt - Cykling + Boxersice

Tänkte jag skulle värma upp med ett långpass på cykeln, det gick jätte bra och jag körde en ganska lång runda, tyvärr hajjar jag inte min nya leksak som skulle mäta ut hur långt jag körde! Det blidde ingenting med det (tror jag råkade radera när jag lekte med klockan) :-(

Sen var det dax för boxersice, jag var verkligen tokladdad eftersom jag inte kört sedan i våras. Passet var så där, roliga slagkombinationer men ingen styrka utöver det eller kondition. Sen var det tydligen ett gult pass....hmm, kanske ska kolla det nästa gång.

Fick ta en extra tur på cykeln på väg hem i stället men det stör mig att jag inte vet hur långt jag har cyklat! As!!

Har ju även börjat med utmaningen, 100 armhävningar :-)
Dagens dos: 6x6x4x4x7
Inte så mycket att skryta med, men vänta bara!!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar