31 oktober 2008

30 Okt - Cykling 18k




Lidingörunt....nästan!

På med massa regnkläder och lampor, chansade lite när det gällde vilken väg jag skulle ta eftersom jag inte hittar så bra.

Det gick så där, vissa partier var det så mörkt så man verkligen inte såg nåt. Försökte undvika skyltar med folk som håller varann i handen, och såna när man kan tippa i sjön (det fanns en del såna).

Hamnade även på en naturstig mitt i skogen, det var läskigt, för helt plötsligt var man inte på en stig utan mitt ute i skogen....löööööv överallt, så det var svårt att veta var man skulle.

Men jag fick kämpa i alla fall, det var duktigt med vind (motvind) och spöregn på det.

Kan tänka mig att rundan är jättefin att cykla på dagtid när man ser lite och när det inte blåser så mycket.

Km: 18
Tid: 1:05
Max Puls: 178
Medel Puls: 151
//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar