30 oktober 2008

29 Okt - Löpning Backe

Askallt, mörkt och fuktigt....kan det bli bättre?
Har hittat kilometerrundan i Stockby som är perfekt att köra backträning i.
Började med att flippra med min nya FF405.....hajjar inte....stog i 10 minuter och höll på att frysa ihjäl......Read the fucking manual......nån gång ska jag det.
Jag fick i alla fall i gång klockan och började med 1 km uppvärming, efter lite stretch började jag med backe 1, 1x5. Joggade sedan vidare till nästa backe och körde även där 1x5. på vägen tillbaka hittade jag även två andra bra backar som jag tog 1 gång vardera.
Avsutade med nerjogg 1k.

Kom hem och avsultade med skitarmhävningarna 6x6x8x6x9
Fan att det ska vara så svårt, fasar inför fredagen när jag ska köra 10.....so help me god!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar