20 november 2011

Tränings helg?

Torsdagen var det vilodag, spenderades med fin middag, vin och mycket trevligt sällskap på stan. Var lite trött på fredagen men bestämde mig för en lugn kväll och lite simning.
Gick ganska bra, ändrade taktik och körde på mer fart och kraft än tidigare. Tyckte ändå tekniken var bra och andningen fungerade. Skramlade ihop 1,5k och sen lite bastu på det. Gott.

Lördagen spenderades i soffan med Vinterstudion. Planen var att löpträna medans det var sol och fint, men jag kunde inte riktigt slita mig. I stället vart det i solnedgången....längst vattnet....mmm. Energin var det inget fel på så efter 5 k var det bara att fortsätta. Försökte hålla ner tempot men det är något jag inte kan tydligen.
Så 1 mil blev det och hade jag haft pannlampan med så hade det blivigt längre.

Söndagen hade jag cykeldejt. Vi skulle mötas kl:11 och cykla Lidingörunt. Jag vaknade vid 10 och blev lätt stressad, behövs ju lite mat och energi innan ett sånt pass. Men men på med grejjerna och i väg. Kände på en gång att benen inte var med mig, kändes som stockar och jag fick mjölksyra på en gång. Det är både en för och nackdel att det är sååå kuperat som det är på Lidingö. Idag var det en nackdel och det sög ordentligt i benen. Så för min del vart det 2 mil dvs halva Lidingö. Kändes ändå som en bra genomkörare och nästa helg tar jag hela :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar