13 november 2008

13 Nov - PT Löpning

Usch och tvi!
Det här var bland det jobbigast jag gjort.
Jag vet inte om det kan ha varigt all benspark i går på simningen som gjorde att mina ben dog.

Jag träffade i alla fall min PT Jessica. Vi började med lite Yoga övningar för att få igång rörligheten i min kropp (den finns inte idag). Det var kul men ack så jobbigt.

Sen var det dax, springa 5 km på bandet och ta mig ner på PB under 28 min. Grejjen var den att Jessica hela tiden ökade i början, ända tills jag sprang in i väggen och dog, då hade jag bara sprungit 2,5 km........det var flera gånger som jag var uppe och taffsade på min maxpuls. Jag mådde illa och blev lite blek, men jag kämpade på och Jessica peppade.

Jag kom inte under 28 min utan fick en sämre tid....29.03. Men nu har jag nåt att satsa på i alla fall.
Fick även resultaten som Jessica gjort, jag har en kropp som är 26 år :-D, och syreupptagningsförmågan ligger runt 40 vilket är ganska bra.

Nu känns det i alla fall bra och nästa gång vi ska ses blir det tung styrketräning......I Like!!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar