16 november 2008

15 Nov - Simning

Tänkte jag skulle testa att åka till simhallen en Lördagmorgon, det var ingen bra ide.
Var där 9.00 när dom öppnade och det var MYCKET folk där.
Jag simmade i gång i alla fall så gott det gick:
250m insim
250m ben
250m armar
Sen skulle jag köra lite och ta i, gick inge bra, massa gåendes tanter och sprattlandes barn, jag gav upp och tänkte jag skulle lära mig voltvänding i stället.

Jag har kollat en del på nätet med inte testat. Började med att göra volter och det gick bra.
Första gångerna fick jag inte riktigt in själva vändningen men sen släppte det bara :-)
Vilken känsla!! Jag tror jag gjorde en 50 voltvändningar och bara simmade fram och tillbaka :-). Askul!

Vart ingen spinning/core, den fick jag offra till förmån för syrran ungar, det är inte fyskam!!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar