15 januari 2009

15 Jan - 90 min Spinning

Nya äventyr på gång för flickan. Idag hade jag letat upp en nytt pass för mig på Stadion, 90 min spinning.
Vart väldigt förvånad när Valhallavägen 117 var en byggarbetsplats! Iskallt var det oxå, börja springa runt och leta utan vantar och mössa och med bara gympisar. Inte smart flickan!

Hittade dit i alla fall och vart tokförvirrad när jag klev in, massor med folk och stök och bök. Hittade omklädningsrummet och faktiskt till salen oxå.
Inte jätte många på passet och det var en del veka människor som gick efter en timme.....fegisar :-)

Inte bästa passet men lagom utmanande, lite för mycket "bara" stå. Till slut satte jag mig ner och vred på lite extra motstånd, bättre så!
Fick ut det jag ville av passet och gav mig nöjd av hemmåt!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar