19 januari 2009

19 Jan - PT Styrka / Kondition

Hade lite känningar i kroppen idag, mest i armar, rygg och insida lår. Gör kopplingen på en gång, anledningen till att jag går konstigt har helt med träning att göra inget annat :-)

Eftersom gårdagen bestod av muskelpass och löpning så hoppade vi det idag, men Jessica hade andra bra planer. Vi kör igenom alla maskiner typ, på MAX....så här blidde det :-)

5 min intervall på bandet...snabbt satan gick det
5 min armcykel, ,pulsen upp till 90%
5 min trappmaskinen, lite klurig den där rackaren men pulsen for upp
5 min rodd maskin....eller 1 km under 5 min, tror det blev 4.40 min...kanske
5 min skatemaskin eller vad den nu kan kallas, pulsen upp och nytt svettrekord!

Sen var det dax för lite balans och hantlar, börjar arta sig lite men jag är fortfarande som ett asplöv....fan konstigt.
Efter det vart det nån konstig ligga på bollen med rompan upp och dra i snören, axlarna skulle det vara bra för, men jag kände i hela kroppen :-) varvade med mage och bröst övningar, även dom liggandes på bollen.

Grrr, nu statan är man på gång!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar