07 januari 2009

7 Jan - Simning och skridskor med Karin

Ytterligare en härlig träningsdag med Karin.
Vi började med simning i Sumpan på morgonen.Karin hade väldigt många bra teknik övningar som vi körde. Dom flesta gick bra förrutom sista. Då började jag fundera på om hon kanske tröttnat på mig. Kändes som om jag skulle drunkna om och om igen :-) ALLT vatten i min stackars lilla näsa...

Vi simmade på i alla fall och vi fick nog i hop ca 2 km.....bra jobbat!

Efter det tog vi en fika innan vi begav oss till Säby sjön. Det var ett tag sen Karin åkte skridskor så vi tog det lugnt och övade på tekniken.Jag tog en extra sväng runt sjön och det var hur skönt som helst, förrutom när jag vände och skulle tillbaka i motvinden.
Började med att köra 1 mil sen var det fika dax. Efter fikat hade Karin fått nog så jag tog en till runda. Nu blåste det lite mer och det var mycketkallare. Gav upp efter 5 km.


Men en mycket bra dag och det kändes i kroppen när man kom hem :-), men det är ju så det ska vara!!!

Glada på isen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar