20 januari 2009

20 Jan - Löpning och MAGE

Idag fick jag stå och vänta på ett löpband!!! Det tillhör inte vanligheterna minsann!
Jaja, lite butter hoppade jag upp och förvånades över att benen nästan skrek NEJ! Oj vad jobbigt det var. Men så börjar man fundera, vad har stackarna fått stå ut med sista 4 dagarna?
-Spinning 90 min
- Muskel pass och löp 5 km
- Alla tänkbara konstionsmaskiner och 6o min spinning
Okey, benen förlåtna!
Dom fick nöja sig med 5 km på bandet, lugnt i början för att öka på slutet.

Sen var det dax att börja inför utmaningen, MAGE :-)
Den har iof inte heller vilat nåt dom senaste dagarna men jag tror den står ut med mera!
3x3 magövningar sen sa även den tack och hej.

Lagom nöjd med dagens prestation, blir bättre i morgon.

Förresten försov jag mig i morse så det blidde ingen simning, skulle gått upp 05.15 men vaknade 08.45.....det är ju lite galet, blir dubbla simpass i morgon istället :-)

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar