30 januari 2009

Stafettpinne

Idag fick jag en stafettpinne av Anna :-)
Här är mina svar:

1.Vilken typ av löpare är du?
Oj fan, finns det typer? Jag är nog den snälla som gillar att springa i skogen
2. Hur länge har du löpt?
Mähh, måste man skriva sin ålder här?
3. Hur mycket löper du per vecka?
Målet är tre, men det bli oftast bara två
4. Vilket är ditt "feelgood" tempo?
När jag inte springer, men annars kanske...6?
5. Vid vilken ålder började du springa?
Nu kom det igen, är det inte samma fråga som 2:an?
6. Vilka andra sporter utövar du regelbundet?
Hehe, ska man rabbla nu? Okey...simning, cykling, styrketräning, längdåkning, skridskor, boxning, spinning, step, muskelpass, bräda, golf, segling...orkar inte mer
7. Vad måste du ha med dig på ett pass?
Min allra bästa pulsklocka
8. Varför springer du?
För att det är Det bässsta sssom finnsss :-)
9. Har du någon gång ljugit för att få springa? Hur löd lögnen?
Va? Jag ljuger inte, så det så!
10. Hur ofta köper du skor?
Beror på vad det är, men ganska ofta. Har just köpt nya pjäxor :-D
11. Hur ofta köper du annan löprelaterad utrustning?
Oj jämt, man kan aldrig ha för mycket
12. Var/hur handlar du utrustningen?
Webben mest och löplabbet
13. När föredrar du att springa?
En vårdag i skogen
14. Hur ofta tävlar du?
Ska man göra det med?? Det kommer under året....kanske :-)
15. Vilka distanser?
Mähh jag gör ju inte det nu, men Triathlon 5 km åsså Lidingöloppet då
16. Vilken är favoritdistansen?
Alla :-)
17. Har du ett mantra som du rabblar i huvudet?
Min PTs ord, du grejjar det här, kom igen!
18. Vilken typ av vätska dricker du?
Vatten
19. Springer du helst i grupp eller ensam?
Helst med nån annan eller flera, men jag kör solo nu :-(
20. Hur återställer du dig efter ett långpass?
Mat och proteiner och skit, slinker väl ner nån återhämtningsdryck
21. Vilken snabbhetsträning föredrar du?
Intervaller med PT...då blir man så trött så man ramlar i hop i en hög
22. Vart blir du oftast skadad?
Det blir jag inte
23. Vilket lopp drömmer du om att springa?
Ironman på Hawaii, det skulle vara coooooolt
24. Vilken kändis skulle du helst vilja springa med?
Springer dom? Kanske Madonna skulle vara skoj
25. Vilken idrottsstjärna skulle du vilja springa med?
Kalla eller Kallur, för dom är så coola
26. I filmen om dig, vem spelar rollen som du?
Hon som spelar Darma, hon är nog lika bäng!
27. Vilka tre löp/träningsbloggare utmanar du?
Karin så klart, sen får det nog bli Mela och den sista platsen går till......Lina :-)

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar