28 januari 2009

28 Jan - Crawl kurs

Visade sig bli en toppen dag idag!
Börajde ju med bra träning med Jessica (som vanligt).

Sen var det dax för sista steg 2 kursen. Dax att se vad man lärt sig och hur myket man förbättrat sig.
Det var allstå dax för tidtagning igen

25m fritt - 19,5 sekunder
25m ben - 24 sekunder
25m med dolme - 19 sekunder
50m fritt - 48 sekunder

Det är nu det bästa kommer, jag slog REKORD! Ingen tjejj som dom har haft tidigare har simmat så snabbt som jag gjorde idag. Cred till mig :-D...fan så coolt!!

Nöjd och glad över det så var det dax för voltvändningar....men allvarligt!! Hur ska man göra för att inte få hela poolen i huvet?? Tekniken funkade, men efter ett par riktiga "nässupar" gav jag upp. Ska ha näsklämma nästa gång, det är en sak som är säkert.

Nu är det i alla fall dax för steg 3 eller som dom säger "träningsgruppen". Då kör man mindre teknik men mer träningsprogram. Bra för mig som behöver träna på uthålligheten.

En annan kul grejj är att jag just nu ligger etta på min lista på funbeat :-D, bara det gör ju att jag är värd presenter :-)

Oj vad jag ska nana gott!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar