18 januari 2009

18 Jan - Muskel pass och Löp

Ganska tidigt för ett pass på en Söndag tycker jag.
Passet började 10.30 och där står man nyvaken och förvirrad.
Har bara kört det här passet en gång tidigare och det för flera månader sen.
Hittade i alla fall en kompis att surra med, alltid skoj med sällis.

Det var Jessica som körde passet idag, och som uppvärmning ska man gå på platsen och hoppa upp och ner och grejja. Det är faktiskt en del koordination, och jag verkligen suger på det. Fick faktiskt upp pulsen till 93% under passet, det måste ha varigt alla tjolahoppsan steg och vevning av armarna. Jag måste sett smått förvirrad ut :-)

Jag menar, man dansar och har sig när man har alkohol i kroppen, och det har man ju inte en Söndags morgon!

Bra pass i alla fall, kanske måste jobba lite på tekniken och lära mig vilka vikter jag ska använda.

Avslutade dagens träning med lite återhämtningsjogg på bandet. Tanken var från början att köra 2 timmar, men det funkar ju inte efter den här veckan. Ska dessutom köra med Jessica imorgon så då fick det bli lite lugnare idag.
Joggade lugnt i 30 min, blev ca 4,5 km.

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar