19 januari 2009

19 Jan - Sitta på cykel :-)

Ett litet spinningpass var tanken. Nu var jag iof ganska trött och har dessutom blivigt bortskämd med Michels pass....men HALLÅ.

Första 5 min satt jag mest och gapade, tänkte att hon säkert skämtar lite med oss Liiiidingö bor.
Nääääääää det gjorde hon inte, så jag började skratta i stället, kunde inte sluta. Blev sådär lite jobbigt.
Asså flickan har säkert inte cyklat en meter i sitt liv och borde helt klart satsat på showbiz eller nåt, hon studsade upp och ner, gjorde konstiga miner och pratade lite som Lanerfeldt eller nån annan konstig människa.

Riktigt underhållande faktiskt, jag trampade på så gott det gick och det var inte bara svett som rann utan även tårar. Kan ju inte påstå att jag blev trött, hade så mycket annat att tänka på, som att tex inte ramla av cykeln.

Kul grejj i alla fall, tror jag satsar på löpning på måndagar i stället :-)

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar