10 maj 2009

10 Maj - Promenad

Dagen efter min premiär som löpare. Har funderat en del hur det gick och varför det inte gick bättre.
Jag har iof inte satsat för fullt på löpningen men ändå!
Helgen verkar ha varit en riktig löpar helg. Kors och tvärs hör man om nya PB och framsteg.
För mig var det väl ett bra mått på vart jag ligger, och det är inte där jag vill ligga!

Nu blir det mer fokus på löpningen och framför allt distans på cykeln. Och vet ni?? Jag är sååå sugen att köra i gång igen nästa vecka!!

Idag hade jag i alla fall väldigt mycket träningsverk i låren så det fick bli en långpromenad längst med vattnet på Lidingö och det mina vänner, var hur skönt som hellst!
Fick i alla fall i hopp 8,5km och rasslade väl runt i 1.20 eller nåt!

Nu måste jag nog sova eftersom jag ska köra NMT klockan 6 i morgonbitt.....hua :-)

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar