21 maj 2009

21 Maj - NMT Kondition

Just nu så.....springer jag, mest hela tiden.
Måndags: NTM med intervaller och idioten
Tisdag: Intervall träning med IF Linnea
Onsdag: Backintervaller och andra intervaller med NMT
Tosdag: Viiiiiiiiiiiila

Ja det var kondition på Onsdagens pass! Vi joggade glatt i väg i tidig morgonstund och jag näst intill ramlade tillbaka 75 min senare.
Backintervaller i världens längsta backe och två intervaller i skogen. Efter det vad som kändes som 100 korta intevaller med upphopp och armhävningar! Åsså jogg tillbaka....NEJ vi sprang tillbaka!
Hajja hur snabb jag kommer att bli :-)

Efter jobbet i Onsdags landade jag lite spontant i en solstol med ett glas rose i handen på ett landställe! Det i sin tur resulterade i den uteblivna träningen idag. Jag tror iof inte att backintervaller med IF Linnea hade funkat så bra för mig idag...hehe!

Men nu ska jag ladda för morgondagens NMT som är styrka....skönt :-)

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar