22 maj 2009

22 Maj - NTM Styrka

Nu kan man ju fundera på varför man frivilligt kliver upp klockan 05:15 en Fredag morgon för att ge sig ut i ett kylslaget Stockholm för att totalt döda mage och armar.........när man dessutom är ledig!!!

Idag hade vi turen att få göra ca 200-300 armhävningar, rörlig planka, RamlaOmkullKullerbyttaOchBliGIJane (det blev jag och Mia i alla fall :-)) och lite andra konstiga saker med fransmannen!
Blöta och hungriga konstaterade vi att det var ett kort och lugnt pass idag, men jag kan tillägga nu att träningsvärken kommer att bli grym!!

Efter drog jag Mia och Evelina till Cafe Nero och intog en härlig frukost!
Jag hade även fina planer för dagen, cykla, simma, packa och grejja. Men min lilla vila blev en lite längre sömn :-). Tror jag var lite trött!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar