26 maj 2009

26 Maj - Tappert försök till löpning

Man blandar och ger, grejjar och fejjar och får för sig att man är nån SuperDuperOrkarAllt flicka.
Men neeeee....
Morgonlöp. Det funkar ju NMT när man har lite press på sig och folk som klappar en i ryggen. När man sen en tidig tisdagsmorgon ska få stockarna att röra sig är det inte lika lätt.
Det gick inte idag, verkligen inte. Jag vet inte ens om jag kan rubricera det som träning. För sakta gick det och flåsade som aldrig förr gjorde jag!
En morgonjogg, det kan funka men INTE morgonlöp! BASTA
7 km på 45 min....och då pausade jag klockan när jag vilade...haha!

Men jag är glad ändå, jag hittade lite mer bilder på mig när vi körde NMT.
Och kolla in här mina vänner!! En MUSKEL!


Ja det är jag och det är en muskel :-)....Tjohoooo....make my day!
Hittade även den här som bör läsas för det här är kärlek:
//Malin"biffen"Hamberg...hahaha

3 kommentarer:

  1. Ja det är fascinerande (men störande) det där med löpning utan mat i magen. Helt sjukt vad mycket mindre ork man har! Bra jobbat ändå tycker jag.

    SvaraRadera
  2. värsta flexmusklerna! grymmare blir de med mer nmt - Biffiga Malin... ;)

    SvaraRadera
  3. Åå tack! Det kanske är därför jag tycker alla på NMT springer så snabbt? Min kropp är lite allergisk mot morgonträning utan mat?

    Haha...BM (Biffiga Malin) det är bättre än HM (Hångel Malin)!!
    Show me the way honey :-)

    SvaraRadera