13 maj 2009

13 Maj - Muskelpass och Löpning

Jag är i gång igen och det är så förbaskat kul!
Rasslade ner till gymmet efter jobbet. Älskar lukten när man kliver in och man känner sig hemma! Jag gillade däremot inte lukten av mina nytvättade kläder som fortfarande luktar träsk.
Så nu har jag ett set med träskkläder hemma och det kan ju vara bra :-)

Idag var det i alla fall dax för bästa muskelpasset på SATS, dessutom med Jessica! Tjoho tjohej!
Attans vad jobbig det var, tror jag tappat en del styrka och det gillas INTE! Tog i lite extra på magövningarna, det är ju snart sommar ;-)

Sen ut i skogen. Hade ingen tanke med löppasset idag utan ville bara komma i gång. Jag har hittat en jättemysig liten slinga på ca 7 km som jag tänkte kunde passa idag!
Ibörjan gick det hur bra som helst och jag flög fram......LYCKA!
Kände dock att jag tog i lite för mycket och fick vila lite emellanåt......inte lycka!
Här är tiderna i alla fall:
1 km - 5:25
2 km - 6:07
3 km - 5:53
4 km - 6:11
5 km - 5:50 - 29:28
6 km - 6:29
7 km - 6:30 - 41:42

Det är skit, det passar sig inte!
Nu har min prestationsångest kommigt i gång och jag har insett att JAG KAN INTE SPRINGA!
Men jag vill, jag vill, jag vill

Jag fick även se ett klipp när jag sprang i mål på tävlingen. Det var bland det dummaste jag har sett. Jag satt på jobbet (kunden) och skrattade så jag ramlade av stolen. Ser ut som jag aldrig sprungit i hela mitt liv! MIFFO

Så nu ska jag HYRA nån som kan hjälpa mig, eller i alla fall kolla på folk som kan och nu ska min coach få jobba lite :-)

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar