17 maj 2009

15 Maj - Cykling och intervaller

Intervaller på schemat trots att jag sprang brännboll kvällen innan.
Jag cyklade ner till Stadion och insåg att jag var alldeles för tidig så jag tog en liten extra sväng runt om. (Måste ju få i hop ca 5 mil om dagen...ajaj)
Jag mötte i alla fall upp Mia och Evelina till slut och stegade in.

Min plan var att köra 800 hundringar.
Vi värmde upp lite med en 800 och stretchade lite.
Mia drog i väg och började med sina tusingar, Evelina hade lite problem med behinnorna och la sig efter en stund på gräset och körde styrka.
Jag gick som vanligt ut ganska hårt och trode inte jag skulle grejja hela vägen, men det gick :-)
Första rundan gick på 3:30 bra tid för mig!
Sen missade jag att trycka på knappen för ny tid så jag har inga mer tider :-)
Jag körde tre intervaller, sen var det trevligare att ligga i gräset och snacka!

Fick i hop följande:
Cykling 15 km
Löpning 3,5 km


Mia in action!
//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar